Mbeautie.blogg.se

Hej alla! Jag är 14 år och bor i Göteborg. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag, mode & smink och väldigt mycket mer. Mina fritidsintressen är ridning och kickboxning och det är verkligen det jag brinner för.

Att mista någon man älskar<33

Publicerad 2016-01-27 12:19:54 i Allmänt,


Idag är det en dag och en vecka sedan min älskade hund Boxi gick bort... Det känns fortfarande jobbigt. Men på ett sätt känns det bra för nu har hon inte ont. Jag och min familj köpte henne när jag var sju år och sedan dess har jag varit med henne dag in och dag ut. Hon blev 9 och ett halvt år och det är gammalt för rasen boxer. Det känns ändå bra för jag har kvar min andra lilla hund Elsa som är en chihuahua och pekingnese och igår fyllde hon 4 år. Hon fick mycket kött och träning, kul va hahaha. Jag tänker på hur mycket mer jag kunde gjort med Boxi hela tiden men det försvinner väl med dagarna och det klart att det kommer vara några jobbiga perioder men så får det va. Snart kommer jag över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela