Mbeautie.blogg.se

Hej alla! Jag är 14 år och bor i Göteborg. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag, mode & smink och väldigt mycket mer. Mina fritidsintressen är ridning och kickboxning och det är verkligen det jag brinner för.

Man förtjänar det bästa när man är sjuk<33

Publicerad 2016-01-27 21:28:15 i Allmänt,


Detta är så himla gott!! Sura gröna äpplen, jordgubbs te, macka med gott pålägg och pistagenötter! Har haft en hyfsat bra dag idag känner mig så mycket bättre nu. Imon är det nya tag i skolan och mycket att göra som vanligt. Efter skolan ska jag någ hem plugga och sedan så ska jag träna kickboxning på kvällen. Hoppas ni får en bra kväll puss och kram från mig<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela