Mbeautie.blogg.se

Hej alla! Jag är 14 år och bor i Göteborg. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag, mode & smink och väldigt mycket mer. Mina fritidsintressen är ridning och kickboxning och det är verkligen det jag brinner för.

Idag startar jag denna blogg!!

Publicerad 2016-01-27 08:38:03 i Allmänt,


Skulle skaffa en blogg idag men så märkte jag att min email inte fungerade eller asså att den redan var använd och så skrev jag in min mail och lösenordet så kom jag in på min gamla blogg som jag helt hade glömt bort. Asså shit det är helt sjukt att jag hade en blogg för flera årsedan. Men idag ska jag börja blogga på riktigt och inte bara lägga ut en bild i gång i veckan utan verkligen varje dag. Sprid min blogg till vänner, familjer, fiender och människor ni aldrig har träffat. På instagram heter jag "majalindhoolm" så ni kan gärna gå in och följa mig där så får ni även se mer om vad jag håller på med osv... Idag är det en helt vanlig onsdag fast det ovanliga är att jag är sjuk... Så idag är det en chill dag för mig med youtube, blogg, halstabletter haha. Nä men detta va då mitt första inlägg på flera år och det är nu det börjar. Så om ni gillar den varför inte sprida, gilla och kommentera den? Puss och kram till er alla från mig<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela